RO | EN
News Outdoor Romania
 

Newsletter

|   Jul 2010.
Motivul #10 sa alegi Outdoor

Este “mare”, pe strada si pretutindeni. Panourile outdoor sunt luminoase, indraznete si-ti fura privirile! Mai pot fi vazute si remarcate in numeroase puncte cheie din centrul oraselor

Pe larg >>
|   Jun 2010.
Motivul #9 sa alegi Outdoor

Targeting: Daca este necesar, companiile pot stabili un grup tinta de consumatori pe criterii geografice

Pe larg >>
|   May 2010.
Motivul #8 sa alegi Outdoor

Folosind publicitatea outdoor, consumatorul nu trebuie sa plateasca pentru continutul editorial sau un aparat de media (cum ar fi un televizor sau conexiunea la Internet) in scopul de a fi expusi la publicitate

Pe larg >>
|   Apr 2010.
Motivul #7 sa alegi Outdoor

Internetul este foarte segmentat si fragmentat. Deasemenea presa poate fi fragmentata iar mai toate ziarele au adesea o afiliere politica; exista o fragmentare a audientei TV ca urmare a cresterii numarului de posturi de televiziune

Pe larg >>



Contactati-ne Nota de informare   |   Politica de cookies   |   Politica de confidentialitate   |   Tel. + 4021 212 1319    |   Str. Silvestru nr. 75, Sector 2, Bucuresti