RO | EN
News Outdoor Romania
 

CSR


“Doneaza sange! Salveaza o viata!”

News Outdoor Romania a sustinut comunicarea outdoor a campaniei in perioada 14.06 - 14.07.09.
Tipurile de locatii folosite: citylights in Bucuresti

Construita fara buget impreuna cu Fundatia Donatorilor Benevoli de Sange, campania vrea sa atraga atentia asupra nevoii constante de sange cu care se confrunta INH, sa informeze si sa sensibilizeze publicul si atraga donatori benevoli, din randul oamenilor educati.
Solutia creativa implementata e concentrata in jurul unui insight puternic: romanii nu doneaza in special pentru ca nu constientizeaza nevoia de sange din spitale. Astfel s-a nascut conceptul “Nimic nu poate inlocui sangele!”.

Lansata de Ziua Mondiala a Donatorului de Sange, campania integrata (spot TV, radio, print si OOH) a fost sustinuta de PR si de o serie de actiuni neconventionale, printre care si lansarea unei Galerii de arta in cadrul salii de asteptare a institutului.
In zilele de 14 si 15 iunie mai multi prezentatori de la diverse televiziuni au purtat benevol, in timpul emisiunilor din prime time, un tricou rosu cu mesajul “Doneaza sange! Salveaza o viata!”.


VIITOR PLUS - „Adopta un copac”

Canalele de comunicare folosite in aceasta campanie cu sprijinul companiei News Outdoor Romania prin facilitarea parteneriatelor outdoor:

  • partener media  NEWS OUTDOOR ROMANIA
  • partener media PHOENIX MEDIA
  • partener media IMPRESSION GRAPHICS ROMANIA


  • News Outdoor Romania a fost partenerul outdoor pentru campania de strangere de fonduri pentru proiectul Viitor Plus – “Adopta un copac”.

    Campania a fost desfasurata la nivel national folosind un mix de formate in orasele: Bucuresti, Brasov,Craiova, Deva, Iasi, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, Timisoara, in perioada 1 iulie – 30 august 2008.

    Astfel, pentru cresterea a aprox. 15.600 copaci pe 39 ha este necesara o investitie de 10 euro/copac (35 RON). Aceasta acopera costurile pentru puieti (10 pentru fiecare copac adus la maturitate), completari, lucrari de ingrijire, proiectare, management proiect, pe durata a 6 ani de zile de administrare. Copacii maturi au fost „dati spre adoptie” persoanelor si firmelor interesate.




    Campania Renasterea “Linia Roz”



    Septembrie 2009

    Ideea campaniei Renasterea „Linia Roz” a fost de a semnala un numar de telefon la care poti suna si intreba orice despre controlul sanilor si cancerul de san. S-a dorit promovarea info line-ului intr-un mod neconventional si anume prin folosirea unui vizual “indraznet” care sa atraga atentia, mai ales ca acest infoline a mai fost comunicat anterior intr-un mod mult mai conventional, dar care nu a avut efectul scontat.

    Este important ca femeile sa afle de acest infoline si sa stie ca pot suna oricand sa vorbeasca cu un specialist despre sanii lor. Ca si rezultat, aceasta campanie a reusit sa genereze foarte multe telefoane pentru control la info-line-ul care a fost pus la dispozitie.


    Alte campanii CSR

    News Outdoor Romania a sustinut aceste programe prin oferirea de spatii publicitare outdoor.



    CAMPANIA “NESIMTIREA UCIDE”


    CAMPANIA “DON’T DRINK & DRIVE”


    CAMPANIA “SALVATI COPIII - Inundatii”


    Campania “Sa pasim impreuna in Uniunea Europeana!”

    In acest sens, pe parcursul anului 2009, Centrul de Informare ED CENTRAS Bucuresti a reusit, cu sprijinul partenerilor, sa adune peste 50 de zile de afisaj outdoor in pozitii centrale ale capitalei si peste 400 de zile de afisaj in mijloacele de transport in comun. In plus, Centrul a fost promovat viguros in randul publicului tanar, materialele de promovare fiind prezente in peste 100 scoli si licee din Bucuresti.



    Centrul de Informare EUROPE DIRECT CENTRAS Bucuresti

  • Comunicarea cu cetatenii si implicarea acestora in procesul decizional constituie o prioritate pentru Comisia si Uniunea Europeana, Comisia incercand permanent sa tina la curent marele public si presa cu privire la activitatile Uniunii Europene.


  • Campanie de promovare 2009:

  • Proiectul de comunicare EUROPE DIRECT fiind unul relativ nou la nivelul Uniunii Europene, si mai ales la nivelul Romaniei, echipa Centrului de Informare EUROPE DIRECT CENTRAS Bucuresti a simtit nevoia cresterii vizibilitatii actiunilor sale la nivel local, astfel incat cetatenii sa cunoasca oportunitatile pe care Uniunea Europeana le pune la dispozitie pentru ei.
  • Contactati-ne |   Tel. + 4021 212 1319    |   Str. Iancu Marcel nr. 3-5, Sector 2, Bucuresti